Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję udzielaną na 24 miesiące.

Produkty można zwrócić do 31 dni od momentu otrzymania towaru bez konieczności podawania przyczyny zwrotu, natomiast cały zestaw nie może nosić śladów użytkowania.

 

Reklamacja / Zwrot produktu

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami: kontakt@mik-star.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt który chcesz zareklamować/zwrócić (wszystkie elementy zestawu) najlepiej w oryginalnym pudełku. Na dane: MIK-STAR Mikołaj Malicki, Glinki 146, 85-861 Bydgoszcz, 501836586 | email: kontakt@mik-star.pl, dołączając do niego pisemne oświadczenie lub pisząc do nas email, w którym opiszesz: a) szczegółowe powody reklamacji/zwrotu produktu (przy zwrocie nie trzeba podawać powodu, natomiast będziemy wdzięczni za jego podanie), b) formę rekompensaty do wyboru: (zwrot towaru - zwrot środków za zakup, lub reklamacja - czyli wymiana towaru na nowy wolny od wad), c) podasz numer zamówienia, d) w przypadku reklamacji - wymiany towaru na nowy należy podać również adres zwrotny lub numer paczkomatu zwrotnego, e) a w przypadku zwrotu towaru - zwrotu środków - numer rachunku bankowego.
  2. ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy, w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  4. Jeżeli zwrot/reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegóły i uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany/zwracany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@mik-star.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl